مبل تختخواب شو

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۱۰ برتری مبل تختخواب شو بر مبل معمولی

گاهی اوقات در هنگام خرید مبل تختخواب شو این فکر مدام در ذهنمان می چرخد که آیا خریدن یک کاناپه عادی تصمیم عاقلانه تری نیست؟ در این جورمواقع به دلایلی احتیاج دارید که شما را متقاعد کنند. ما به کمک شما آمده ایم و به ۱۰ دلیل می توانیم شما را متقاعد کنیم که مبل تختخواب شو بخرید! حتی اگر تصمیم به خرید ست مبلمان یا کاناپه هم دارید، باز پیشنهاد من این است که به خرید مبل تختخواب شو فکر کنید. نه به عنوان یک گزینه جایگزین که به حتی به عنوان کاناپه اصلی.
 

درج تبلیغات انواع مبل های تخوابشو در سایت شیپور

۱. روی پر قو بنشینید

زمانی که می خواهید یک مبل تخت شو بخرید، درست مانند یک کاناپه، باید به دقت فریم مبل و اجزای آن، دوخت و کیفیت فوم، کیفیت ساخت و هم چنین ملاحظات شخصیتان مانند رنگ و پارچه و ابعاد را به خوبی بررسی کنید. مبل تختخواب شو شامل بخش های زیر است: فوم ( برای داشتن نشیمنی محکم تر و با اسکلت بهتر)، روکش مبل (برای ایجاد پوششی نرم) در بعضی موارد لمسه کوبی بر روی آن (برای عبور جریان هوا). مبل های تخت شو استحکام بیشتری نسبت به کاناپه ها دارند. انتخاب مبل تخت شو با کوسن های با پارچه های نرم وپرشده از پر، احساس راحتی خوبی را هنگام نشستن و خوابیدن روی آن در شما ایجاد می کنند.

 

۲. متفاوت باشید

یک زمانی بود که مبل های تخت شو مبلمانی بسیار سنگین و حجیم بودند که برای داشتن آنها احساس می کردید به تقویت کف خانه نیاز است.  اما با دیدن مبلمهای تخت شو جدید متوجه خواهید شد که هیچ تفاوتی میان مبل های تختخواب شو و کاناپه های عادی وجود ندارد و تختخواب شو ها به همان اندازه شیک و جمع و جور هستند.

 

۳. همه نیازها را یکجا پاسخ دهید

در گذشته در بهترین حالت، مبل های تخت شو تنها برای خواب  دونفر مناسب بودند. اما امروزه تنوعی از مبل های تخت شو موجود است. کاناپه های دونفره، که به مبل عشق معروفند Love Seat، مبل  دونفره (که عرض آن کمی بزرگتر از مبل عشق)، مبل سه نفره، مبل ال شکل که به راحتی همه به تختی برای خواب، درست متناسب با فضای مورد نظرتان وتعداد مهمان هایتان، تبدیل می شوند.

از نظر کاربردی مدل ها و انتخاب های زیادی داریم. تخت های کشویی که سطح پشتی صاف می شود تا یک تخت دونفره بدهد، تا مدل هایی  که بدون تغییر پشتی مبل تبدیل به تخت می شود. مدلی را انتخاب کنید که مناسب شرایط و مکان مورد نظرتان باشد. برای مثال مبل های تخت شو بدون دسته فضای کمتری اشغال می کنند.

 

۴. کلاسیک بمانید اما امروزی!

اگر چیدمان و سبک خانه تان سنتی و کلاسیک است، نگران نباشید، مبل های تخت شو در سبک کلاسیک هم تولید می شوند. حتی مدل تخت شو مبل کلاسیک چسترفیلد (Chesterfield) هم تولید می شود.

 

۵. فضا را بهینه مصرف کنید

زمانی که به مبل های تخت شو فکر می کنیم، مطمئنا ملحفه ها و محل قرار گیری آنها ذهن ما را درگیر می کنند. برای این مشکل هم پیش از این فکر شده است. بسیاری از تخت های مبل شو دارای محفظه ای برای ملحفه ها هستند، اگر نخواستید در داخل آن ملحفه بگذارید می تواند به نظم دهی اتاق نشیمن کمک کند و اشیای همیشه سرگردان در خود جای دهد. این امکانات همین جا تمام نمی شود. بعضی از آنها دارای میز تاشو برای قرار دادن غذا و نوشیدنی بر روی آن هستند.

 

۶. سبک زندگی کودکان و نوجوانان را جدی بگیرید

اگر اتاق خواب فرزند شما کوچک است، یک تخت خواب یا کاناپه یک نفره مبل شو در گوشه اتاقش، برای دوستانش که شب می مانند، می تواند یک خرید مفید باشد. در صورتی که موفق به انجام آن نشدید، می توانید یک مبل تختخواب شو دونفره در اتاق نشیمن قرار دهید. برای نوجوانان که می خواهند تمام شب را با دوستانشان فیلم و یا سریال ببیند.

 

۷. مهمان نواز باشید

یک مبل تخت شو، به ارزانی یک تخت خواب کوچک نیست، با این وجود، اگر یکی از آنها را داشته باشید، دیگر مجبور نخواهید بود تشک های بزرگ را در کمد دیواری نگه دارید و یا یک اتاق را به تخت خواب مهمان اختصاص دهید. فضاهایی که می توانید از آنها استفاده های بهتری داشته باشید. ضمن اینکه یک مبل تختخواب شو می توانید به تختی سه نفره تبدیل شود و البته از سه تخت به مراتب ارزان تر است!

 

۸. در هزینه ها صرفه جویی کنید

اگر شما می خواهید با بودجه ای کم مبلمان تهیه کنید، بهترین گزینه برای شما مبل های تخت شو هستند، زیرا آن ها علاوه بر داشتن دو کاربرد هم زمان، هم برای خوابیدن و هم نشستن، هزینه کمتری دارند.

 

۹. شب های تنهایی را دریابید

به این نکته خوب دقت کنید. شما و همسرتان در کنارهم مطمئنا شاد هستید، اما داشتن یک تختخواب جدا به غیر از تخت خوابتان می تواند برای مواقع ضروری به جز مهمان، برای خودتان هم کاربرد داشته باشد. برای تنوع و یا زمانی که یکی از شما مریض هستید یا اینکه شب کمی دیرتر می آیید و نمی خواهید مزاحم خواب همسرتان شوید، میتوانید به جای خوابیدن روی کاناپه روی مبل تخت شو که راحت تر است، بخوابید.

۱۰. هنوز هم شک دارید این مبل از مبل معمولی بهتر است؟

 

نکات خرید مبل تختخواب شو :

در هنگام خرید مبل تخت شو احتمالا مانند مبل های دیگر اولین چیزی که به ذهنتان می رسد نقش مبل به عنوان مکانی برای نشستن است. اما منطقی است که در انتخاب آن علاوه بر توجه به رفع نیازها و ترجیحات خودتان، راحتی و جنس تشک برای خواب و مکانیسم عملکردی آن را نیز به عنوان مبل تخت شو، مورد بررسی قرار دهید.

در هنگام خرید به دنبال مبل های تخت شو ساخته شده از چوب های سخت باشید:

قوی ترین و بادوام ترین چوب ها برای ساخت انواع مبلمان علی الخصوص مبل های تخت شو، چوب سخت خشک شده در کوره و یا ترکیب آن با تخته سه لا است. از خریدن مبلمان ساخته شده با چوب های نرم مانند کاج خود داری کنید. توجه کنید که در اتصالات از چسب و پیچ هردو استفاده شده باشد. این موارد را از فروشنده حضوری یا اینترنتی بپرسید.

کیفیت مکانیزم جمع و باز شدن مبل تخت شو بسیار مهم است:

مکانیزم های خوب جمع و باز شدن مبل تخت شو می تواند با یک حرکت صاف، بدون فشار و یا گیر کردن انجام شود. برای اطمینان از کیفیت مکانیزم، دقت کنید که مکانیزم های قفل دارمعمولا بهتر عمل می کنند. به مکانیزم در حالت باز نیزدقت کنید که قطعات طوری طراحی شده باشند که به راحتی شکسته یا هرز نشوند. برای اطمینان از این موضوع در خرید اینترنتی می توانید تصاویر بیشتر و یا ویدئوهای باز و بسته شدن مبل را ببینید.

توجه کنید لبه های مکانیزم های داخلی مبل تخت شو تیز وبرنده نباشد:

لبه های داخلی مکانیسم باید صاف وصیقلی باشند. صاف و صیقلی بودن کمک می کند که هنگام باز و بسته کردن مکانیزم، ملحفه ها به قطعات گیر نکنند و یا کشیده و پاره نشوند. البته بهترین کار این است که قبل از بستن تخت، ملحفه و پتو را از روی آن بردارید تا دچار مشکل نشوید. این نکته را در خرید اینترنتی می توانید از نظرات دیگر کاربران جویا شوید.

خرید انواع مبل های تخوابشو در بخش آگهی رایگان شهر24

کیفیت تشک را بررسی کنید:

تشک با کیفیت باعث خوابی راحت می شود. این تشک ها بدن شمارا در قسمت های شانه ها، باسن و کمر پشتیبانی می کند. تشک ضخیم تر لزوما راحت تر نیست. یک تشک نازک اما خوش ساخت می تواند راحتی بیشتر داشته باشد. استفاده از بالش مناسب هنگام خواب بر روی مبل تخت شو به راحتی بیشتر آن کمک می کند.ابعاد و اندازه های تشک و همچنین فوم به کار رفته در آن به عنوان مشخصات فنی محصول باید ذکر شوند. چه در خرید حضوری و چه در خرید اینترنتی این اطلاعات باید قابل مشاهده باشند. فوم های سرد از انواع گرم آن بهتر هستند.

  • هانیه اکبرپور