مبل تختخواب شو

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تخت فنری تاشو

تفاوت مبل تختخواب شو با تخت تاشو

این تخت تا شو مکانیزمی ساده دارد. یک فریم نفری و تاشو با تشکی انعطاف پذیر کلیت این تخت را تشکیل می‌دهند. این تخت تاشو خصوصا برای دانشجویانی مناسب است که مدام در حال نقل از این سوییت به آن سوییت هستند. خانواده‌هایی که مهمان‌های زیادی دارند نیز می‌توانند چند تا از این تخت‌های تاشو را در خانه داشته باشند تا در هنگام خواب مهمان‌ها مشکل کمبود رخت خواب و جای خواب نداشته باشند.

همانطور که می‌بینید وقتی این تخت تا می‌شود، جای بسیار کمی می‌گیرد و می‌توانید در اسباب کشی آن را به راحتی جابجا کنید و یا آن را برای مواقع نیاز درون انباری خانه بگذارید.

تفاوت مبل تختخواب شو با تخت تاشو

همانطور که مشاهده کردید، تفاوت مبل تختخواب شو با تخت تاشو کاملا  واضح است. اولی مبلی است که به تخت تبدیل می‌شود و دومی تختی است که جمع می‌شود و می‌تواند به میز تحریر یا دیگر مبلمان هم تبدیل شود.

تنها مساله‌ای که باید در مورد تفاوت مبل تختخواب شو با تخت تاشو بدانید این است که مکان استفاده آن‌ها تقریبا با هم تفاوت دارد. از مبل تختخواب شو می‌توان در اتاق خواب یا اتاق نشمین استفاده کرد، ولی از تخت تا شو تنها می‌توان در اتاق خواب استفاده کرد. البته مدل‌های فنری تختخواب تاشو را نیز می‌توانید برای مهمان‌ها در اتاق نشمین استفاده کنید.

  • هانیه اکبرپور
  • ۰
  • ۰

تخت تاشوی میز تحریر شو

تفاوت مبل تختخواب شو با تخت تاشو

این تخت تا شو نیز درون یک کمد تعبیه شده است با این تفاوت که وقتی آن را جمع می‌کنید به یک میز تحریر جمع و جور تبدیل می‌شود. این میز-تختخواب یک ایده بسیار خلاقانه برای اتاق‌های خواب بسیار کوچک است که در آن‌ها فضای کافی برای قرار دادن میز و تخت فراهم نیست.

  • هانیه اکبرپور