مبل تختخواب شو

  • ۰
  • ۰

اصول نگهداری مبلمان تخت خوابشو

اصول نگهداری مبلمان تخت خوابشو و مبل تختخوابشو در فضای هتل و یا خانه ها و یا حتی در بیمارستان ها یکی از مباحثی است که ما در این بخش به آن میپردازیم. اصول و اساس نگهداری مبلمان خانگی با مبلمان تخت خوابشو کاملا متفاوت است.

مبلمان تخت خوابشو _مبل تختخوابشو

۱_محصول را به غیر از کاربرد مصرفی خود مورد استفاده قرارندهید. ۲_سطحی که محصول روی آن گذاشته می شود باید صاف و خشک باشد. ۳_در زمان تعویض منزل و یا تغییر محل محصول ؛ آن را بر روی زمین نکشید. ۴_از ضربه خوردن به آن جلوگیری کنید. ۵_محصول را از مکانهای مرطوب ونمناک و گرد و غبار و معرض نور آفتاب دور نگه دارید.

 

جهت آشنایی،خرید و یا فروش مبل تخوابشو به سایت ایستگاه مراجعه نمایید.

 کاناپه تختخوابشو دو نفره

۶_از نشستن و یا ایستادن روی دسته کاناپه و پشت محصول خودداری نمایید. از باز کردن اشتباه مبل تختخواب شو یا تختخوابشو جدا خودداری کنید. ۷_از قراردادن هرگونه مایع و مواد آتش زا و منفجره و اجسام سنگین روی بدنه محصول خودداری نمایید. ۸_به کودکان اجازه بازی با اجزای متحرک محصول را ندهید. ۹_جهت تمیز کردن محصول از جارو برقی با برس کوچک و نرم که دارای قدرت مکش قوی می باشد استفاده نمایید.

۱۰_هرگز از مواد شیمیایی ؛ سفید کننده ها ؛ صابون ؛ لکه بر ؛ ماشینهای شستشوی مبلمان  و مبل تختخوابشو برسهای محکم جهت شستن و تمیز کردن پارچه مبلمان استفاده نشود. و باید از آب گرم بدون کلر و یک دستکش و دستمال استفاده نمود. ۱۱_در هنگام تمیز کردن از برس و اسفنج استفاده نگردیده و از یک ماده نرم کننده با حرکات چرخشی استفاده نمایید.

  • ۰۰/۰۱/۱۴
  • هانیه اکبرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی