مبل تختخواب شو

  • ۰
  • ۰

مبل تختخواب شو یکی از راه حل های خلاقانه برای آپارتمان های کوچک امروزی است که باعث استفاده بهینه از فضای منزل شده است. در حقیقت با مبل تختخواب شو شما یک دست مبل شیک و یک تختخواب دارید. کوچکی آپارتمان ها و نزدیکی دیوارهای اتاق خواب به همدیگر دلیل نمیشود که شما از خرید مبلمان صرف نظر کنید چرا که مبل تختخواب شو بهترین گزینه برای شماست.

شرکت رویال مبل ، با مدل های جذاب و قیمت مناسب نیاز شما عزیزان را در نظر گرفته است. این شرکت با افتخار تا به امروز بیش از ۱۵ مدل مبل تختخواب شو را تولید و روانه بازار مصرف کرده است.

شرکت رویال مبل در طراحی و تولید مبل تخت خواب شو از آخرین فناوری ها و استاندارد های جهانی استفاده می کند. از این رو تمامی محصولات تولید شده دارای ۳ سال ضمانت کیفیت می باشند. شما همچنین می توانید از خدمات جانبی پس از فروش از قبیل تعمیرات، تغییر رویه پارچه و چرم مبل ، تعویض اسفنج و … به مدت ۱۰ سال پس از فروش بهره مند شوید.

مبلمان تختخواب شو تولید شده از نظر زیرسازی در بالاترین سطح کیفی قرار دارد و فریم آن تماما از آهن ساخته شده و کف تشک ها با فنس فلزی بسته شده است که از نشست تشک به دلیل استفاده مکرر، خودداری می کند.

یک مبل تخت خواب شو استاندارد و مناسب باید علاوه بر اینکه با کیفیت و استاندارد باشد، ظاهر زیبا و شیکی نیز داشته باشد که با توجه به تنوع زیاد انواع مبلمان تختخوابشو در بازار مبل ، انتخاب تا حدودی سخت شده است. امیدواریم مدل های مبلمان تختخواب شو تولید شده توسط شرکت رویال مبل، مناسب ترین انتخاب برای استفاده بهینه در منزل یا محل کار شما باشد.

mahoor thumbnail 450x450 - مبل تختخواب شو

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید

 

  • ۹۹/۱۱/۰۲
  • هانیه اکبرپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی