مبل تختخواب شو

  • ۰
  • ۰

مشخصات مبل تختخوابشو کمجاچوب

کد محصول: KAM00000121
زمان تحویل: 25 تا 30 روز کاری پس از خرید
کد تامین کننده: 3007
عرض: 90 cm
ارتفاع: 66 cm
طول: 144 cm
گارانتی: 24 ماه گارانتی جهت جکها، یراق آلات و اتصالات، نوارکاری و خرابی ناشی از تولید و همچنین 10 سال خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش: دارد
وضعیت نصب: ندارد
گروه کالا: مبل تختخوابشو
توضیحات نصب: ندارد



توضیحات و راهنمای خرید مبل تختخوابشو ، مبلمان تختخواب شو دو نفره دیلا کمجاچوب

مبلمان تختخواب شو دونفره کمجاچوب مدل دیلا یک کاناپه ساده است که با تبدیل شدن به تخت خواب امکان استراحت و خواب راحت دو نفر را در هر فضایی اعم از اتاق خواب، اتاق میهمان و یا حتی هتل ها و مهمانسراها فراهم ساخته است. امروزه با توجه به کمبود فضا و اهمیت استفاده بهینه از آن، مبل تختخواب شو بسیار مورد توجه قرارگرفته است. این مبل تخت خواب شو تولید شرکت خوش نام کمجا چوب است که اولین شرکت ایرانی دارنده نشان استاندارد ملی در زمینه تولید مبلمان تختخوابشو است. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور، کلیه تولیدات خود را به همراه گارانتی به مشتریان خود ارائه داده است.

مبل تخت خواب شو کمجا چوب دارای دو پشتی بزرگ متشکل از الیاف ویسکوز است که هنگام خواب می تواند به عنوان بالش کاربرد داشته باشد. این مبل تختخواب شو جدید از تشک طبی محصول شرکت کمجاچوب ساخته شده که علاوه بر استاندارد بودن، کیفیت بالایی دارد و شکل و فرم خود را حفظ کرده و به آسانی دفرمه نمی شود. برای روکش این مبل تخت خواب شو دونفره، پارچه مرغوبی تعبیه شده که قابلیت شستشو داشته و با تنوع رنگ زیاد می تواند مطابق سلیقه و هماهنگ با دکوراسیون محیط شما ارائه شود.

کلیه یراق آلات و لولاهای به کاررفته در مبل دو نفره تختخواب شو ایرانی کمجا چوب، ساخت کشورهای آلمان، ترکیه و ایتالیا بوده و کیفیت بالایی دارند. لولاها بسیار روان بوده و تبدیل مبل به تختخواب را بسیار آسان ساخته است. این مبل تختخواب شو مدرن با پایه های فلزی مقاوم به راحتی تحمل وزن و فشار بالایی دارد. این مبل تخت خواب شو با ابعاد ۱۴۴ در ۹۰ در ۶۶ سانتی متر ارائه شده است. با خرید مبل تختخواب شو شیک کمجاچوب علاوه بر داشتن یک مبل زیبای دونفره، یک تختخواب دونفره استاندارد نیز در اختیار خواهید داشت.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی