مبل تختخواب شو

  • ۰
  • ۰

مشخصات مبل تختخوابشو سانلی

کد محصول: SAN00001406
زمان تحویل: 14 تا 16 روز کاری پس از خرید
کد تامین کننده: tiana 100
وزن: 56 kg
عرض: 92 cm
ارتفاع: 81 cm
طول: 122 cm
جنس: پارچه
گارانتی: کالابراساس مقررات شرکت سانلی شامل گارانتی می باشد.
خدمات پس از فروش: دارد
وضعیت نصب: ندارد
گروه کالا: مبل تختخوابشو
توضیحات نصب: ندارد
تنوع محصول: تختخوابشو تک نفره
محل تولید: تولید ایران
وضعیت گارانتی: گارانتی ویژه تامین کننده
نوع بسته بندی: حبابدار و شرینک
ویژگی: تشک دار
وضعیت فوم: اسفنج
جنس کلاف: فلز
جنس رویه: پارچه
جنس پایه: فلز
نکات خرید:

- طول خواب 195 سانتی متر می باشد.

- رنگ کالیته در مونیتورهای مختلف با اندکی تفاوت نمایش داده می شود. شما با انتخاب رنگ درواقع طیف رنگ مربوطه را انتخاب کرده اید.

توضیحات و راهنمای خرید مبل تختخوابشو ، مبل تختخوابشو تیانا 100 سانلی

مبل تختخوابشو سانلی مدل تیانا 100 یک مبل با ظاهری نرم و دوار است که علاوه بر کاربردهای نشیمن و تخت با برخورداری از دسته منحنی ام دی افی با پایه فلزی تنوع بصری ایجاد کرده و ظاهری متفاوت در مبل ساخته است.

این مبل تخت خواب شو یک نفره از یک کوسن با ظاهری خاص برخوردار است که این ظاهر برای قرارگیری به حالت تا شده در حالت تخت خواب است تا بالش خوابی با ابعاد استاندارد در اختیار کاربر قرار گرفته و طول زیاد کوسن موجب کم شدن طول تخت در هنگام استفاده کاربر نگردد. این کوسن تشکیل شده از ویسکوز درجه 1 کره ای است و در کنار مزایای یاد شده در طراحی، قابل شستشوست و نگرانی بابت آلودگی آن ایجاد نخواهد کرد.

استراکچر این مبل تخت خواب شو از اتصال پروفیل های صنعتی با اتصالات آبکاری شده ساخته شده که تشک اسفنجی از اسفنج فشرده 30 کیلویی بر روی آن قرار می گیرد. روکشی از پارچه درجه یک ترک با امکان شستشو بر روی تشک های این مبل تخت خواب شو یک نفره قرار می گیرد که کالیته رنگی متنوعی را نیز به خود اختصاص داده و دست کاربران را برای هماهنگی با دکوراسیون محیطشان باز گذاشته است.

هنگام خرید مبل تخت خوابشو دقت کنید که این مدل دارای پهنای داخلی معادل 100 سانتی متر است پس برای افرادی که هنگام خواب زیاد غلت می خورند نیز ابعاد مناسبی است.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی