مبل تختخواب شو

  • ۰
  • ۰

کاناپه تختخواب شو شیک و زیبا

در اتاق نشیمن بدون شک این مدل زیبا است. کوسن‌های بزرگ و نرم با پشتی‌های متحرک، از مزایای این مدل به شمار می‌روند.


شما در زمان مشاهده تلویزیون با استفاده از این مدل کاناپه می‌توانید ارتفاع پشت گردن خود را به‌ راحتی تنظیم کنید. در صورت تمایل می‌توانید از ارتفاع بلند آن با باز کردن پشتی رو به سمت عقب استفاده کنید. در صورت عدم نیاز به ارتفاع زیاد و استفاده از پشتی به‌ جای بالشت می‌توانید از ارتفاع کوتاه آن استفاده کنید.



در صورتی که احساس کردید نیاز به استراحت دارید، به‌ راحتی می‌توانید با کشیدن رو به سمت جلوی بندی که روی کاناپه تعبیه‌ شده است، صاحب یک‌ تخت دو نفره زیبا شوید. در ادامه مشاهده خواهید کرد که دو بالشت در زیر کاناپه به همراه یک تشک تعبیه‌ شده است. شما می‌توانید از بالشت‌های خود تخت و در صورت تمایل از کوسن‌های مبل به‌صورت تاشو برای استراحت استفاده کنید.


همچنین این مدل کاناپه تخت شو به‌ صورت مبل یک‌ نفره نیز موجود است که شما به‌ راحتی می‌توانید از تخت یک‌ نفره آن استفاده کنید. این مدل جدید مبل تختخواب شو را می‌توانید در کلیپ انتهایی متن مشاهده کنید.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی