مبل تختخواب شو

  • ۰
  • ۰

یکی از شیک‌ترین و کلاسیک‌ترین کاناپه‌های تختخواب‌شو این مدل است. در نگاه اول شما صاحب یک کاناپه چوبی شیک به انضمام یک کتابخانه زیبا و کوچک هستید.

با باز کردن کشوی زیر کاناپه، اکنون شما می‌توانید تمام وسایل لازم و ضروری خود را در آن جایگذاری کنید. تا به‌ حال شما شاهد یک کاناپه، کتابخانه و کشوی بزرگ و جادار هستید.

می‌توانید درحرکت چهارم با باز کردن کاناپه به‌ راحتی پای خود را دراز کرده و به استراحت بپردازید. برای این منظور از دو بالشتی که بر روی کاناپه تعبیه‌ شده است، برای استفاده بهره ببرید و بالشت سوم را به‌ صورت پشتی در پشت کمر خود قرار دهید.

حرکت چهارم بدون شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ می‌توانید از بالشتی که در پشت کمر خود قرار داده بودید، برای پر کردن قسمت سوم استفاده کنید.

حال شما شاهد یک‌ تخت خواب بزرگ سه‌ نفره هستید که تنها با چند حرکت از یک مبل راحتی بوجود آمده است. یک‌ تخت خواب چوبی شیک که با استفاده از یک کتابخانه چوبی جلوه داده‌ شده است.

نمای تخت از روبرو شبیه به یک‌تخت چوبی کلاسیک و شیک است که گویی دو کشو در پایین تخت تعبیه‌ شده است. این به دلیل طراحی زیبای آن در زمان ساخت است که شما چنین تصوری می‌کنید.

در پایان، با جایگذاری دوباره وسایل، شما شاهد یک کاناپه دو نفره شیک هستید که می‌توانید در زمان استراحت از آن بهره ببرید. این مدل جدید مبل تختخواب شو می‌تواند برای افرادی که عاشق مطالعه قبل از خواب هستند بسیار مناسب باشد. چرا که به راحتی می‌توانند کتاب‌های خود را در قفسه کناری مبل قرار داده و آن را هر زمانی که خواستند مطالعه کنند.


برای ثبت اگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی